יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

יש לי 'חור' בלב. חברה שלי עזבה אותי


יש לי 'חור' בלב. חברה שלי עזבה אותי

 

"יש לי 'חור' בלב. חברה שלי עזבה אותי

ואני חושב על התאבדות"

כך הופנה אלי בחור צעיר לטיפול במשבר.

הוא חש ריקנות. חש כאב.


בלעדיה הכל ריק.  

הוא נורא מתגעגע אליה.

מתלבט אם להתקשר אליה, לבקש שתחזור.

מוחו מלא במחשבות, בדאגות.

מתקשה לישון.

מתקשה להתרכז בעבודה.

כל הזמן רק חושב עליה.

_________________________________________

בשיחות איתו התברר

שבחצי השנה האחרונה

היו בעיות ביחסים הזוגיים

והוא חשב כמה פעמים לעזוב אותה.

התברר שבאותו יום שהודיעה לו על סיום הקשר

כבר שינתה בפייסבוק את הסטטוס שלה

ל"פנויה לקשר"

מה שהראה שהמחשבה לעזוב אותו


לא היתה פתאומית ואימפולסיבית

ובעצם התנתקה ממנו בהדרגה לאורך תקופה

והוא לא שם לב.

*

הראיתי לו ספל ואמרתי לו

שאם הספל יפול ויישבר

ואחר-כך נדביק אותו מחדש

הוא לא יחזור להיות הספל שהיה.

*

השיחות עזרו לו לעבד את האירוע הקשה

להתמודד עם המצב החדש

לבטא רגשות שהוא חש כלפיה.

אחרי ההלם והדיכאון,

גם הכעס הגיע ובא לידי ביטוי.

הוא התחיל לגייס כוחות ליום שאחרי.

שיתף את הוריו ונעזר בהם,

חזר בהדרגה לפעילות חברתית.

 _________________________________________________

 

לאנשים שעוברים משברי חיים,

לאנשים שצריכים להתמודד

עם שינויים פתאומיים ושלילים

או עם שינויים צפויים וחיוביים

אני יכול לעזור

בטיפול ממוקד ויחסית קצר.

 







 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה